Τετάρτη 30 Απριλίου 2014

Τη Τρίτη 13 Μαΐου επιστρέφει ο Λάκης Λαζόπουλος

Στην Κομοτηνή, την πόλη των φοιτητικών του χρόνων, στήνει το επόμενο «Τσαντίρι» του ο Λάκης Λαζόπουλος.

Η αυλαία του «Αλ Τσαντίρι Νιουζ» ανοίγει την Τρίτη 13 Μαΐου στις 21:00, μέσα από τη συχνότητα του Alpha.






ΠΗΓΗ: http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr/2014/04/13_29.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.