Σάββατο 29 Μαρτίου 2014

Ο Μπαράκ Ομπάμα εξήγησε γιατί οι ΗΠΑ δεν μπήκαν στη Συρία

Υπεραμύνεται ο Αμερικανός πρόεδρος Μπαράκ Ομπάμα της απόφασης του να μην κάνει χρήση βίας κατά του... συριακού καθεστώτος το περασμένο φθινόπωρο τονίζοντας ότι οι ΗΠΑ έχουν και αυτές τα όριά τους. 

Στο πλαίσιο συνέντευξης που παραχώρησε στο αμερικανικό δίκτυο CBS και αναφερόμενος στο ζήτημα υπογράμμισε πως «δεν είναι σωστό να πιστεύουμε ότι ήμασταν σε θέση, με λίγα στοχευμένα πλήγματα, να εμποδίσουμε αυτά που παρακολουθούμε στη Συρία».

Συμπλήρωσε δε ότι «το θέμα δεν είναι ότι δεν άξιζε τον κόπο αλλά ότι μετά από μια δεκαετία πολέμου οι ΗΠΑ έχουν τα όριά τους», πρόσθεσε.







Περισσότερα στο http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr/2014/03/blog-post_8975.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.