Δεκτό έγινε το αίτημα αποφυλάκισης ενός εκ των «σατανιστών της Παλλήνης» Μάνου Δημητροκάλλη, γεγονός που προκάλεσε την οργή των συγγενών των θυμάτων του.
Ο Μανός Δημητροκάλλης έχει εκτίσει τα 3/5 της ποινής του. Υπενθυμίζεται ότι η Δήμητρα Μαργέτη είχε αποφυλακιστεί το 2001 ενώ δεν αποκλείεται σύντομα να βγει από τις φυλακές Αγιάς Χανίων και ο τρίτος καταδικασθείς, Ασημάκης Κατσούλας.
Περισσότερα στο http://www.makeleio.gr/?p=76181#more-76181

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.