Σάββατο 29 Μαρτίου 2014

Αποφυλακίστηκε ο Μάνος Δημητροκάλλης – Οργή των συγγενών των θυμάτων των “Σατανιστών της Παλλήνης”

Δεκτό έγινε το αίτημα αποφυλάκισης ενός εκ των «σατανιστών της Παλλήνης» Μάνου Δημητροκάλλη, γεγονός που προκάλεσε την οργή των συγγενών των θυμάτων του.
Ο Μανός Δημητροκάλλης έχει εκτίσει τα 3/5 της ποινής του. Υπενθυμίζεται ότι η Δήμητρα Μαργέτη είχε αποφυλακιστεί το 2001 ενώ δεν αποκλείεται σύντομα να βγει από τις φυλακές Αγιάς Χανίων και ο τρίτος καταδικασθείς, Ασημάκης Κατσούλας.




Περισσότερα στο http://www.makeleio.gr/?p=76181#more-76181

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.