Σάββατο 8 Μαρτίου 2014

«Ανεβάζει» τους παίκτες ο Μίτσελ

Η ήττα από τον Παναθηναϊκό ανήκει στο παρελθόν και ένα κακό αποτέλεσμα δεν μπορεί να χαλάσει όλη τη χρονιά και γι΄αυτό το λόγο ο Μίτσελ προσπαθεί να ανυψώσει το ηθικό ων παικτών του ενόψει της συνέχειας.
Οι «ερυθρόλευκοι» την Κυριακή το βράδυ αντιμετωπίζουν τον ΠΑΟΚ στην Τούμπα και με ισοπαλία ή νίκη εξασφαλίζουν μαθηματικά το 41ο πρωτάθλημα της ιστορίας τους.

Στο στρατόπεδο του Ολυμπιακού τις προηγούμενες μέρες υπήρχε φυσικά απογοήτευση μετά από την ήττα με τον Παναθηναϊκό, αλλά ο Ισπανός τεχνικός καθημερινά προσπαθεί να «ανεβάσει» ψυχολογικά τους ποδοσφαιριστές του.





Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.