Σάββατο 8 Μαρτίου 2014

Με οξεία λοίμωξη του αναπνευστικού ο Σαμαράς

Με οξεία λοίμωξη του αναπνευστικού επέστρεψε από το Δουβλίνο ο Αντώνης Σαμαράς, ο οποίος δεν θα παραστεί το Σάββατο στην 6η Διάσκεψη Κορυφής των περιφερειών που θα διεξαχθεί στο Μέγαρο Μουσικής.
Όπως έγινε γνωστό ο πρωθυπουργός επιστρέφοντας από το Δουβλίνο δεν ένιωθε καλά και έπειτα από εξέταση διεγνώσθη με οξεία λοίμωξη του αναπνευστικού.
Η Διάσκεψη θα πραγματοποιηθεί στο Μέγαρο Μουσικής, παρουσία και του προέδρου της Κομισιόν Ζοζέ Μανουέλ Μπαρόζο, ο οποίος ήρθε στην Αθήνα μαζί με τον Έλληνα πρωθυπουργό από το Δουβλίνο.





Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.