Τρίτη 18 Μαρτίου 2014

«Πάτησε» Αγγλία ο Ολυμπιακός

Δίχως απρόοπτα η αποστολή του Ολυμπιακού έφτασε στην Αγγλία και το Μάντσεστερ λίγο μετά τις 14.00 ώρα Ελλάδος.
Οι «ερυθρόλευκοι» έφτασαν μετά από μία ήρεμη πίστη στο Μάντσεστερ, όπου την Τετάρτη το βράδυ θα δώσουν έναν από τους μεγαλύτερους αγώνες την ιστορία του συλλόγου.
Πλέον οι παίκτες και το τεχνικό επιτελείο θα μεταβούν στο ξενοδοχείο, όπου θα έχουν την ευκαιρία να ξεκουραστούν.
Υπενθυμίζουμε πως το βράδυ, στις 21.00 ώρα Ελλάδος διεξάγεται η προπόνηση του Ολυμπιακού, ενώ μισή ώρα πριν υπάρχει η καθιερωμένη συνέντευξη Τύπου. 





Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.