Ο Αντώνης Σρόιτερ αναρωτιέται μέσα από τα social media αν έφτασε το καλοκαίρι, καθώς τις τελευταίες μέρες ο καιρός στην Αθήνα είναι πολύ καλός. Συγκεκριμένα, ο γνωστός δημοσιογράφος έγραψε ένα μήνυμα στον προσωπικό του λογαριασμό στο twitter στο οποίο αναρωτιόταν αν άρχιζε να μυρίζει καλοκαιράκι ή...
Δείτε το σχετικό μήνυμα στο http://www.entertv.gr/article/327576/antonis-sroiter-arhise-na-myrizei-kalokairaki-i

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.