Τρίτη 18 Μαρτίου 2014

Αντώνης Σρόιτερ: «Άρχισε να μυρίζει καλοκαιράκι ή...»

Ο Αντώνης Σρόιτερ αναρωτιέται μέσα από τα social media αν έφτασε το καλοκαίρι, καθώς τις τελευταίες μέρες ο καιρός στην Αθήνα είναι πολύ καλός. Συγκεκριμένα, ο γνωστός δημοσιογράφος έγραψε ένα μήνυμα στον προσωπικό του λογαριασμό στο twitter στο οποίο αναρωτιόταν αν άρχιζε να μυρίζει καλοκαιράκι ή...







Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.