Η Κριμαία θα υιοθετήσει τον Απρίλιο το ρωσικό ρούβλι ως επίσημο νόμισμα και θα εγκαταλείψει την ουκρανική γρίβνα, ενώ... η ρωσική κρατική εταιρεία ενέργειας Gazprom της πρότεινε να αναλάβει την ανάπτυξη του τομέα του πετρελαίου και του φυσικού αερίου της, δήλωσε ένας υψηλόβαθμος αξιωματούχος της κυβέρνησης της περιφέρειας αυτής, σύμφωνα με το ρωσικό πρακτορείο ειδήσεων RIA.
Οι αρχές της Κριμαίας είχαν δηλώσει νωρίτερα πως η γρίβνα θα παρέμενε το επίσημο νόμισμα ως το 2016.
Περισσότερα στο http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr/2014/03/blog-post_7114.html
Φωτό από: tro-ma-ktiko.blogspot.gr
Οι αρχές της Κριμαίας είχαν δηλώσει νωρίτερα πως η γρίβνα θα παρέμενε το επίσημο νόμισμα ως το 2016.
Περισσότερα στο http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr/2014/03/blog-post_7114.html
Φωτό από: tro-ma-ktiko.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.