Τρίτη 18 Μαρτίου 2014

Με προσωπικό ασφαλείας τα νοσοκομεία στις 19 και 20 Μαρτίου

Στην απεργία της ΑΔΕΔΥ συμμετέχει η ΠΟΕΔΗΝ

Στην απεργιακή κινητοποίηση της ΑΔΕΔΥ, στις 19 και 20 Μαρτίου, συμμετέχει η ΠΟΕΔΗΝ, με αποτέλεσμα τις δύο αυτές ημέρες τα νοσοκομεία να λειτουργήσουν με προσωπικό ασφαλείας.

Όπως αναφέρει η ΠΟΕΔΗΝ σε σχετική ανακοίνωσή της, «προκηρύσσουμε 48ωρη απεργιακή κινητοποίηση για την επικείμενη απόλυση Δημοσίων Υπαλλήλων που ήδη βρίσκονται σε διαθεσιμότητα το τελευταίο οκτάμηνο. Για να μην έρθει και η δική μας "η σειρά"...».






Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.