Ο σεισμός προήλθε από τον ίδιο εστιακό χώρο, 12 χιλιόμετρα βορειοδυτικά του Αργοστολίου, δήλωσε η διευθύντρια του Γεωδυναμικού Ινστιτούτου Δήμητρα Σαχπάζη. «Μιλάμε για την ίδια σεισμογενή περιοχή...
δυτικά της Κεφαλονιάς. Είχαμε πολλούς σεισμούς, το αν ενεργοποίησε το ένα ρήγμα το άλλο, δεν είναι κάτι σημαντικό. Μιλάμε για την ίδια σεισμογενή περιοχή. Για την ακρίβεια, το επίκεντρο του σημερινού σεισμού είναι λίγο βορειοδυτικότερα του σεισμού της περασμένης Κυριακής, 12 χιλιόμετρα από το Αργοστόλι, πάνω στην ακτογραμμή» ανέφερε η κ. Σαχπάζη.
Διαβάστε περισσότερα στο http://fimotro.blogspot.gr/2014/02/blog-post_8110.html
δυτικά της Κεφαλονιάς. Είχαμε πολλούς σεισμούς, το αν ενεργοποίησε το ένα ρήγμα το άλλο, δεν είναι κάτι σημαντικό. Μιλάμε για την ίδια σεισμογενή περιοχή. Για την ακρίβεια, το επίκεντρο του σημερινού σεισμού είναι λίγο βορειοδυτικότερα του σεισμού της περασμένης Κυριακής, 12 χιλιόμετρα από το Αργοστόλι, πάνω στην ακτογραμμή» ανέφερε η κ. Σαχπάζη.
Διαβάστε περισσότερα στο http://fimotro.blogspot.gr/2014/02/blog-post_8110.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.