Σύμφωνα με τον υπουργό Υποδομών Μιχάλη Χρυσοχοΐδη για στέγαση θα δοθεί επίδομα ενοικίου από 300 έως 500 ευρώ σε οικογένειες, που κατοικούσαν σε ιδιόκτητο σπίτι και έχει υποστεί ζημιές, ανάλογα με τον αριθμό των μελών τους, για δύο έτη. Αντίστοιχη επιδότηση ενοικίου θα δοθεί και στους ενοικιαστές, αλλά μόνο για έξι μήνες.

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.