Δευτέρα 10 Φεβρουαρίου 2014

Επιστολή Παπαδημούλη για τους βουλευτές που μετέφεραν λεφτά στο εξωτερικό

Μετά τα δημοσιεύματα που θέλουν τρεις βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας να έχουν μεταφέρει στο εξωτερικό 3,5 εκατ. ευρώ την περίοδο 2009-2012, ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ΣΥΡΙΖΑ Δημήτρης Παπαδημούλης, έστειλε επιστολή…

στον πρόεδρο της Βουλής για το «Πόθεν Έσχες».
Στην επιστολή του ο κ. Παπαδημούλης ζητά ο Γ. Καλαντζής να παρέμβει άμεσα για την άμεση σύγκληση της Επιτροπής ώστε να ενημερωθεί και να ενεργήσει σύμφωνα με τις αρμοδιότητές της για το θέμα που ανακύπτει.
Το πλήρες κείμενο της επιστολής




Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.