Ο Νότης Σφακιανάκης βρέθηκε χθες ως καλεσμένος στην εκπομπή "Όλα τρέλα".
Ο γνωστός τραγουδιστής μίλησε για τη Δέσποινα Βανδή και την απόφασή της να αποχωρήσει από το σχήμα, τη συνεργασία του με τους Going Through, τον Κωνσταντίνο Μπογδάνο αλλά και όσους δήλωσαν ότι δεν θα συνεργάζονταν μαζί του.
«Μόνο εγώ επιλέγω ποιος θα συνεργαστεί μαζί μου! Αρχηγού παρόντος πάσα αρχή παυσάτω» δήλωσε χαρακτηριστικά.
Δείτε το απόσπασμα που προβλήθηκε στην εκπομπή "Το Πρωινό"...
Δείτε το σχετικό βίντεο στο http://www.entertv.gr/article/320133/notis-sfakianakis-mono-ego-epilego-poios-tha-synergastei-mazi-moy-video
Φωτό από: www.entertv.gr
Φωτό από: www.entertv.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.