Κλειστό παρέμεινε το διήμερο 21 και 22/1 το 2ο Δημοτικό Σχολείο στο Π. Ράφτη. Οι δάσκαλοι, οι μαθητές και οι γονείς τους, με απόφαση που πάρθηκε στη Γενική Συνέλευση του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων στις 17 Ιανουαρίου, προχώρησαν σε κινητοποίηση, προκειμένου να διαμαρτυρηθούν για τις ελλείψεις σε διδακτικό προσωπικό που παρατηρούνται. Φυσικά, η κατάσταση αυτή δεν επικρατεί μόνο στο συγκεκριμένο σχολείο, αλλά και σε πολλά ακόμη από την ευρύτερη περιοχή της Ανατολικής Αττικής. Για αυτόν τον λόγο άλλωστε, μεταξύ άλλων, προχθές Τρίτη 21/1, συμμετείχαν εκπαιδευτικοί και γονείς μαζί με τα παιδιά τους σε κινητοποίηση όλων των σχολείων Α’ βάθμιας Εκπαίδευσης με αντίστοιχα προβλήματα από όλη την περιοχή που πραγματοποιήθηκε προς το Υπ. Παιδείας.


Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.