Ο Νέλσον Βαλντέζ έφτασε αργά το βράδυ στην Ελλάδα για λογαριασμό του Ολυμπιακού και την Πέμπτη αναμένεται να υπογράψει συμβόλαιο με τους πρωταθλητές.
Ο Παραγουανός την Πέμπτη θα περάσει από ιατρικές εξετάσεις και στη συνέχεια θα υπογράψει, εκτός απροόπτου το νέο του συμβόλαιο.
Μάλιστα ο Βαλντέζ προχώρησε και στις πρώτες του δηλώσεις στην Ελλάδα και εμφανίστηκε χαρούμενος για τη νέα σελίδα στην καριέρα του.
Περισσότερα στο http://www.redder.gr/podosfairo/13541/stin-ellada-o-valntez

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.