Την ώρα που η Κεφαλονιά μετρά ακόμη τις πληγές της από τον σεισμό των 5,8 Ρίχτερ και η μετασεισμική δραστηριότητα συνεχίζεται, δηλώσεις επιστημόνων έρχονται να εντείνουν τους φόβους των κατοίκων για μία μεγαλύτερη σεισμική δόνηση από εκείνη της Κυριακής.
Ο καθηγητής, κ. Βασίλης Παπαζάχος, μιλώντας το βράδυ της Τετάρτης στην Ετήσια Ομιλία της Ελληνικής Γεωλογικής Εταιρίας με θέμα: «Η Πρόγνωση των Σεισμών», είπε πως «με βάση το μεσοπρόθεσμο μοντέλο πρόγνωσης σεισμών που χρησιμοποιούμε μέσα στα επόμενα δέκα χρόνια θα υπάρξει σεισμός την περιοχή του Ιονίου στην Κεφαλονιά, ο οποίος θα είναι 7 Ρίχτερ».
Και ο πρόεδρος του Οργανισμού Αντισεισμικού Σχεδιασμού και Προστασίας (ΟΑΣΠ), κ. Κώστας Μακρόπουλος, σε δηλώσεις του στην συγκεκριμένη ημερίδα, κινούμενος στο ίδιο μήκος κύματος με τον κ. Παπαζάχο, τόνισε ότι «δε μπορούμε να αποκλείσουμε το γεγονός να έχουμε και μεγαλύτερο σεισμό στην Κεφαλονιά, γιατί το 1953 είχαμε στην αρχή έναν των 6,4 και μετά ήρθε εκείνος των 7,2 Ρίχτερ».

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.