Την πρώτη του συνέντευξη ως παίκτης του Ολυμπιακού έδωσε ο Πελέ στην κάμερα του Olympiakos TV. Το μεταγραφικό απόκτημα των «ερυθρολεύκων» ανέφερε πως χαίρεται που ανήκει σε έναν μεγάλο σύλλογο. Μίλησε, ακόμα, για τη χαρά του που παίζει διπλά στο Σαβιόλα, ενώ περιμένει τον αγώνα με τη Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ στο Champions League.
Αναλυτικά τα όσα είπε ο Πελέ στη συνέντευξη του:

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.