Παρασκευή 10 Ιανουαρίου 2014

Ήταν αγνώριστος...

Ένας τραγικός Ολυμπιακός σε άμυνα και επίθεση υποχρεώθηκε στην πρώτη του ήττα στην Ευρωλίγκα αφού έχασε με κάτω τα χέρια από την Αρμάνι με 81-51.
Οι πρωταθλητές Ευρώπης παρουσίασαν το χειρότερο πρόσωπο της τελευταίας διετίας και έχασαν δίκαια με ... κάτω τα χέρια και μάλιστα με ένα πρωτοφανή διασυρμό.

Είναι χαρακτηριστικό πως μετά το πρώτο δεκάλεπτο, όταν και το σκορ ήταν στο 16-21, οι Πειραιώτες πέτυχαν μόλις 30 πόντους και αυτό επειδή οι Ιταλοί χαλάρωσαν στο φινάλε.

Η διαφορά έφτασε μέχρι και στους 34 πόντους, με την Αρμάνι να έχει σε φοβερή μέρα τους Λάνγκφορντ και Χάκετ και να κάνει ότι θέλει τους πρωταθλητές Ευρώπης που παρουσίασαν στο Μιλάνο το ... φάντασμά τους.






Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.