Το 2000 η Ζέτα Μακρυπούλια, ήταν άλλο ένα κορίτσι -πολύ όμορφο ομολογουμένως- που προσπαθούσε να ξεχωρίσει στην ελληνική showbiz...
Τα μαθήματα υποκριτικής και η καριέρα της ... στο θέατρο και στο σινεμά δεν ήταν ούτε καν μια μακρινή σκέψη στο μυαλό της. Τότε την ενδιέφερε να τα καταφέρει στο χώρο της παρουσίασης και όλες οι προσπάθειες της είχαν επικεντρωθεί σε αυτό το στόχο.Τη σεζόν λοιπόν 2000-2001 η Ζέτα παρουσίασε μια εκπομπή στον Alpha με τίτλο X-treme και όπως υπόσχονταν το διαφημιστικό ήταν μια εκπομπή που θα ανέβαζε την αδρεναλίνη μας στα ύψη με κάθε λογής επικίνδυνα και εξτρίμ σπορ.
Διαβάστε περισσότερα και δείτε την φωτο στο http://www.24wro.eu
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.