Σάββατο 2 Νοεμβρίου 2013

Κανονικά το ντέρμπι!

Οι φόβοι που έλεγαν ότι το σημερινό ντέρμπι Παναθηναϊκός - Ολυμπιακός θα αναβληθεί λόγω της χθεσινής διπλής δολοφονίας στο Νέο Ηράκλειο, δεν επαληθεύθηκαν.

Έτσι στη σημερινή τελευταία σύσκεψη ανάμεσα στους αρμόδιους φορείς αποφασίσθηκε να διεξαχθεί κανονικά ο αγώνας στη Λεωφόρο στις 19:30 το απόγευμα.







Πηγή: http://www.sportdog.gr/article/198399/kanonika-ntermpi

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.