Σάββατο 2 Νοεμβρίου 2013

Παίζουν την «κολοκυθιά» με την επιστροφή της τρόικα

Σειρά αντικρουόμενων δηλώσεων κάνουν με αφορμή την επιστροφή της τρόικα στην Ελλάδα, οι εκπρόσωποι ΔΝΤ και Κομισιόν, αφήνοντας να διαφανέι για ακόμη μία φορά η διάταση απόψεων για το «ελληνικό ζήτημα».

Όπως είχε αναφέρει, κατά την τελευταία συνέντευξη Τύπου στην Ουάσιγκτον, ο αναπληρωτής εκπρόσωπος του Ταμείου, Ουίλιαμ Μάρεϊ, η αποστολή του Ταμείου επιστρέφει στην Αθήνα στις αρχές Νοεμβρίου. Ειδικότερα, ο επικεφαλής της αποστολής του ΔΝΤ στην Ελλάδα, Πολ Τόμσεν, αναμένεται να βρίσκεται στην Αθήνα τη Δευτέρα.








Διαβάστε περισσότερα στο http://www.topontiki.gr/article/60726/Paizoun-tin-kolokuthia-me-tin-epistrofi-tis-troika









Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.