Παρασκευή 1 Νοεμβρίου 2013

Ο Νίκος Δένδιας για τις δολοφονίες

"Εκφράζω την οδύνη μου για τον θάνατο των δύο ανθρώπων. Ο νόμος θα επιβληθεί κατά πάντων" αναφέρει σε ανακοίνωση...
ο υπουργός Δημόσιας Τάξης Νίκος Δένδιας.
"Δεν θα επιτραπεί η χώρα να γίνει πεδίο εκκαθάρισης λογαριασμών", πρόσθεσε ο Νίκος Δένδιας.









ΠΗΓΗ: http://fimotro.blogspot.gr/2013/11/o-niko.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.