Παρασκευή 1 Νοεμβρίου 2013

Δύο νεκροί στο Νέο Ηράκλειο

Δύο άτομα σκοτώθηκαν λίγο μετά τις 7 απόψε, στην Λεωφόρο Ηρακλείου, κοντά στα γραφεία της Χρυσής Αυγής τα οποία -όπως αναφέρεται- λειτουργούσαν αλλά είχαν κλειστή την πόρτα.

Σύμφωνα με πληροφορίες και οι δύο νεκροί, νεαρής ηλικίας (20 και 23 ετών σύμφωνα με πληροφορίες), ήταν μέλη της ακροδεξιάς οργάνωσης. Οι δύο νεκροί έχουν μεταφερθεί στο νοσοκομείο Αγία Όλγα.

Επίσης, υπάρχει ένας ακόμα βαριά τραυματισμένος ο οποίος μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο Γεώργιος Γεννηματάς.












Διαβάστε περισσότερα στο http://www.topontiki.gr/article/60714/Duo-nekroi-sto-Neo-Irakleio

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.