Δευτέρα 11 Νοεμβρίου 2013

Η επιστολή της Θεοδώρας Τζάκρη με την οποία εξηγεί γιατί ψήφισε ναι στην πρόταση μομφής

Η πρώην, πλέον, μετά τη διαγραφή της από τον Βενιζέλο, βουλευτής του ΠΑΣΟΚ, Θεοδώρα Τζάκρη συνέταξε επιστολή με την οποία εξηγεί γιατί συντάχθηκε με την πρόταση δυσπιστίας του ΣΥΡΙΖΑ.

Η κυρία Τζάκρη με επιστολή της δικαιολόγησε την απόφασή της λέγοντας:

«Η κυβέρνηση αυτή χαρακτηρίζεται από πλεόνασμα κοινωνικής αναλγησίας ανικανότητας και από έλλειμμα δημοκρατίας και σχεδίου για την έξοδο από την κρίση. Την ίδια στιγμή που ο ελληνικός λαός εξοντώνεται από τις συνεχείς περικοπές και τους φόρους και η δήθεν ανάπτυξη αναβάλλεται συνεχώς για το μέλλον το μόνο σχέδιο της Κυβέρνησης είναι να διαχειριστεί επικοινωνιακά τους νέους φόρους και τις νέες περικοπές που της επιβάλλουν οι δανειστές μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομίου. Είναι προφανές ότι η σημερινή κυβέρνηση δεν έχει ούτε το θάρρος ούτε το ηθικό κύρος να βγάλει τη χώρα από την κρίση και τα μνημόνια.










Διαβάστε περισσότερα στο http://www.toxwni.gr/ellada/item/8016-i-epistoli-tis-theodoras-tzakri-me-tin-opoia-eksigei-giati-psifise-nai-stin-protasi-momfis

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.