Μετά το τέλος της συνεργασίας της με την ΕΡΤ, η Ανθή Σαλαγκούδη φαίνεται ότι βάζει τηλεοπτική «πλώρη» γι αλλού, παρά το γεγονός ότι οι επικριτές της την είχαν για "καμμένο χαρτί"...
Πληροφορίες την θέλουν να βρίσκεται σε προχωρημένες συζητήσεις με την διοίκηση του ALPHA. Μάλιστα, το τελευταίο διάστημα έχει πυκνώσει τις εμφανίσεις της στις εγκαταστάσεις του καναλιού στην Κάντζα. Πληροφορίες θέλουν την Ανθή Σαλαγκούδη να αναλαμβάνει την παρουσίαση των διεθνών ειδήσεων του σταθμού.
ΠΗΓΗ: http://planet-greece.blogspot.com/2013/10/tv_19.html
Φωτό από: planet-greece.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.