Με την ευρύτατη πλειοψηφία 235 βουλευτών υπερψηφίστηκε η τροπολογία για την αναστολή της κρατικής χρηματοδότησης της Χρυσής Αυγής από την ολομέλεια της Βουλής. Υπέρ της τροπολογίας ψήφισαν οι ΚΟ της ΝΔ, ΠΑΣΟΚ, ΣΥΡΙΖΑ, ΔΗΜΑΡ και αρκετοί ανεξάρτητοι, ενώ ΚΚΕ και Ανεξάρτητοι Έλληνες δήλωσαν «Παρών». Από την διαδικασία της ψηφοφορίας απείχαν οι βουλευτές της Χρυσής Αυγής.
Περισσότερα στο http://www.toxwni.gr/ellada/item/7214-me-235-nai-i-anastoli-xrimatodotisis-tis-xrisis-aigis
Περισσότερα στο http://www.toxwni.gr/ellada/item/7214-me-235-nai-i-anastoli-xrimatodotisis-tis-xrisis-aigis

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.