Πέμπτη 17 Οκτωβρίου 2013

Δεν υπάρχουν νικητές και ηττημένοι

Οι αντιδράσεις των αμερικανικών κομμάτων μετά τον προσωρινό συμβιβασμό

Κανείς δεν βγήκε πραγματικά νικητής από τη «μάχη» που έληξε εδώ και λίγες ώρες στην Ουάσινγκτον, είτε πρόκειται για τον Μπαράκ Ομπάμα, είτε για το Ρεπουμπλικανικό Κόμμα είτε για τους ίδιους του Αμερικανούς.

Το «θρίλερ» είχε ευτυχή κατάληξη, περιορισμένης όμως διάρκειας, με την έγκριση από το αμερικανικό Κονγκρέσο της συμβιβαστικής συμφωνίας για την αύξηση του ορίου του χρέους των ΗΠΑ, να ισχύει μέχρι τις 7 Φεβρουαρίου, και τη χρηματοδότηση του ομοσπονδιακού κράτους να έχει ισχύ μέχρι τις 15 Ιανουαρίου.

Ο συμβιβασμός είναι προσωρινός και δεν εγκαινιάζει παρά μία ολιγόμηνη ανάπαυλα για τα δύο στρατόπεδα.













Διαβάστε περισσότερα στο http://www.newsbeast.gr/world/arthro/596378/den-uparhoun-nikites-kai-ittimenoi/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.