Εξεταστική επιτροπή, αλλά και διερεύνηση τυχόν ποινικών ευθυνών από την δικαιοσύνη θα ζητήσει ο ΣΥΡΙΖΑ για την σύμβαση των ναυπηγείων Σκαραμαγκά και την υπόθεση των υποβρυχίων, όπως δήλωσε ο Αλ. Τσίπρας στη Βουλή. «Συντελείται έγκλημα εις βάρος των φορολογούμενων και του δημοσίου. Υπάρχει οσμή σκανδάλου. Η σύμβαση του 2010, που φέρει την σφραγίδα των Ευ. Βενιζέλου και Γ. Παπακωνσταντίνου, πρέπει να εξεταστεί πλήρως ως προς την σκοπιμότητά της. Δεν είναι μόνο ο Τσοχατζόπουλος το πρόβλημα της διαπλοκής και διασπάθισης του δημόσιου χρήματος», τόνισε ο Αλ. Τσίπρας, δηλώνοντας ότι «θα ζητήσουμε εξεταστική επιτροπή γιατί είναι μεγάλο σκάνδαλο και θα παραπέμψουμε στον ανακριτή όλα τα στοιχεία που έχουμε στην κατοχή μας και θα ζητήσουμε να διερευνηθούν τυχόν ποινικές ευθύνες όλων όσων εμπλέκονται».
Διαβάστε περισσότερα στο http://www.toxwni.gr/ellada/item/6963-eksetastiki-gia-ti-simbasi-benizelou-papakonstantinou-gia-ta-ipobrixia-tha-zitisei-o-siriza
Διαβάστε περισσότερα στο http://www.toxwni.gr/ellada/item/6963-eksetastiki-gia-ti-simbasi-benizelou-papakonstantinou-gia-ta-ipobrixia-tha-zitisei-o-siriza

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.