Παρασκευή 6 Σεπτεμβρίου 2013

ΓΣΕΕ-ΑΔΕΔΥ: Συλλαλητήριο στη ΔΕΘ με φόντο τις εξελίξεις στην αμυντική βιομηχανία

Mε  κυρίαρχα συνθήματα «θέλουμε λύσεις και όχι απολύσεις» και « όλοι μαζί μπορούμε να νικήσουμε τα μνημόνια»  ΓΣΕΕ και ΑΔΕΔΥ κορυφώνουν αύριο τις κινητοποιήσεις τους κατά της λιτότητας και της φοροεπιδρομής στο…

συλλαλητήριο που οργανώνουν  στις 18.00  στο άγαλμα Βενιζέλου με πορεία προς το Βελλίδειο Συνεδριακό Κέντρο.








Διαβάστε περισσότερα στο http://www.trelokouneli.gr/gsee-adedu-sullalhtirio-sth-deth-me-fonto-tis-exelixeis-sthn-amuntiki-biomhchania/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.