Παρασκευή 6 Σεπτεμβρίου 2013

«Νιώθω όπως όταν ήρθα το 1993 στην ΑΕΚ»

Πανευτυχής για την επιστροφή του στην ΑΕΚ νιώθει ο Μιχάλης Κασάπης!

Ο νέος σκάουτερ της Ένωσης παραχώρησε δηλώσεις στο aek live όπου μεταξύ αλλων είπε:  Επέστρεψα στην ΑΕΚ και ο στόχος μου είναι να κάνω αυτό που έχουν επιφορτισθεί όσοι άνθρωποι δουλεύουν αυτή την στιγμή στην ομάδα. Να κάνουμε την Ένωση ξανά μεγάλη», δήλωσε αρχικά ο Κασάπης.
Ερωτηθείς για τα συναισθήματα που νιώθει με την επιστροφή του στην ΑΕΚ είπε: «Θα σας εκμυστηρευτώ αυτά που είπα στον κόουτς και τον Μπάγεβιτς». Διαβάστε τις υπόλοιπες δηλώσεις στο aek-live.gr









ΠΗΓΗ: http://www.sportdog.gr/article/188766/niotho-opos-otan-irtha-1993-stin-aek
Φωτό από: sportdog.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.