Ευτυχισμένος για την πολύ ζεστή υποδοχή που του επεφύλαξαν οι οπαδοί του Ολυμπιακού δήλωσε σε συνέντευξή του στο Olympiacos TV ο Χαβιέ Σαβιόλα.
Διαβάστε περισσότερα και δείτε το σχετικό βίντεο στο http://www.redder.gr/podosfairo/6864/saviola-tromerh-ypodoxh
Φωτό από: www.redder.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.