Τετάρτη 7 Αυγούστου 2013

Χαμηλότερη η πίεση αν μετριέται στο σπίτι, σύμφωνα με νέα αμερικανική επιστημονική έρευνα

Το πιεσόμετρο φαίνεται πως δεν μετρά μόνο την πίεση, αλλά και τη ρίχνει, αρκεί να το χρησιμοποιεί ο ίδιος ο ασθενής! Οι άνθρωποι με υπέρταση που την παρακολουθούν τακτικά οι ίδιοι στο σπίτι τους με το πιεσόμετρο, έχουν συνήθως…


λιγότερη αρτηριακή πίεση σε σχέση με όσους τη μετράνε μόνο στον γιατρό, σύμφωνα με μια νέα αμερικανική επιστημονική έρευνα.












Διαβάστε αναλυτικά στο http://www.trelokouneli.gr/chamhloterh-h-piesh-an-metrietai-sto-spiti/
Φωτό από: trelokouneli.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.