Τετάρτη 21 Αυγούστου 2013

Τη Δευτέρα οι αποφάσεις για τη διαθεσιμότητα των υπαλλήλων ΑΕΙ και ΤΕΙ

Τη Δευτέρα στο Κυβερνητικό Συμβούλιο Διοικητικής Μεταρρύθμισης που θα συνεδριάσει με τη συμμετοχή του υπουργού Παιδείας Κ. Αρβανιτόπουλου θα οριστικοποιηθεί ο κατάλογος με τους 1765 διοικητικούς υπαλλήλους των πανεπιστημίων…

και ΤΕΙ που θα τεθούν σε διαθεσιμότητα.











Περισσότερα στο http://www.trelokouneli.gr/th-deutera-oi-apofaseis-gia-th-diathesimothta-ton-upallilon-aei-kai-tei/














Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.