Τετάρτη 21 Αυγούστου 2013

Μαζεύουν υπογραφές οι εργαζόμενοι της ΕΡΤ


Διεθνή εκστρατεία συμπαράστασης ξεκίνησαν οι εργαζόμενοι της ΕΡΤ αμέσως μετά από την ανακοίνωση της EBU για τη διακοπή...
της μετάδοσης του σήματος από την Τετάρτη 21 Αυγούστου, συλλέγοντας υπογραφές μέσω του διαδικτυακού ιστότοπου avaaz.org.

Ήδη έχουν συγκεντρωθεί πάνω από 3.000 υπογραφές.

Αναλυτικά το κείμενο της ηλεκτρονικής εκστρατείας των εργαζομένων:










Διαβάστε περισσότερα στο http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr/2013/08/blog-post_4306.html




Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.