της μετάδοσης του σήματος από την Τετάρτη 21 Αυγούστου, συλλέγοντας υπογραφές μέσω του διαδικτυακού ιστότοπου avaaz.org.
Ήδη έχουν συγκεντρωθεί πάνω από 3.000 υπογραφές.
Αναλυτικά το κείμενο της ηλεκτρονικής εκστρατείας των εργαζομένων:
Διαβάστε περισσότερα στο http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr/2013/08/blog-post_4306.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.