Πρίν λίγες μέρες είχαμε ένα πολύ όμορφο φαινόμενο… Τις Περσείδες ή αλλιώς πεφταστέρια…
Αυτό οφείλεται στα σκουπίδια του κομήτη Σουίφτ - Τάτλ που άφησε το έτος 1862. Τα απομεινάρια αυτά σχηματίζουν μία μεγάλη λωρίδα και όταν η Γη περνάει από μέσα τους βλέπουμε τα κομμάτια αυτά να πιάνουν μεγάλες ταχύτητες και να καίγονται στην ατμόσφαιρα με εντυπωσιακό τρόπο…
πηγή : apod.nasa.gov



Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.