Δευτέρα 19 Αυγούστου 2013

«Απαγόρευση των πλειστηριασμών ως και το 2015» ζητά η ΔΗΜΑΡ

Να διατηρήσει την απαγόρευση των πλειστηριασμών έως και το 2015 τουλάχιστον καλεί την κυβέρνηση η Δημοκρατική Αριστερά.

«Η κυβέρνηση θα πλήξει καίρια την κοινωνία αν στραφεί ενάντια στο στοιχειώδες δικαίωμα του…


πολίτη στην κατοικία του», παρατηρεί η Αγίου Κωνσταντίνου και καλεί την κυβέρνηση να εξετάσει κριτήρια για το ποιοι θα εξαιρεθούν από την άρση της απαγόρευσης πλειστηριασμών.









Περισσότερα στο http://www.trelokouneli.gr/apagoreush-ton-pleisthriasmon-os-kai-to-2015/










Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.