Μέχρι το τέλος του Ιουλίου αναμένεται η παράδοση στο επιβατικό κοινό των σταθμών...
Ηλιούπολη, Άλιμος, Αργυρούπολη και Ελληνικό του Μετρό.
Οι τέσσερις νέοι σταθμοί της γραμμής 2 είναι έτοιμοι και τις τελευταίες εβδομάδες πραγματοποιούνται οι τελευταίες απαραίτητες εργασίες και δοκιμές, γι' αυτό και ο σταθμός Άγιος Δημήτριος χρειάστηκε να παραμείνει κλειστός για αρκετά Σαββατοκύριακα.
Διαβάστε περισσότερα στο http://planet-greece.blogspot.com/2013/07/blog-post_9188.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.