Δευτέρα 1 Ιουλίου 2013

Υπέρ της μείωσης του ΦΠΑ η υπουργός Τουρισμού

Η μείωση του ΦΠΑ στην εστίαση «θα είναι ο καλύτερος τρόπος για να έχουμε ένα ανταγωνιστικό προϊόν» τόνισε η υπουργός Τουρισμού Ολγα Κεφαλογιάννη μιλώντας στη διαδικτυακή τηλεόραση του...
ΑΠΕ-ΜΠΕ.






Διαβάστε περισσότερα στο http://fimotro.blogspot.gr/2013/07/blog-post_8908.html




Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.