Η μείωση του ΦΠΑ στην εστίαση «θα είναι ο καλύτερος τρόπος για να έχουμε ένα ανταγωνιστικό προϊόν» τόνισε η υπουργός Τουρισμού Ολγα Κεφαλογιάννη μιλώντας στη διαδικτυακή τηλεόραση του...
ΑΠΕ-ΜΠΕ.
Διαβάστε περισσότερα στο http://fimotro.blogspot.gr/2013/07/blog-post_8908.html
ΑΠΕ-ΜΠΕ.
Διαβάστε περισσότερα στο http://fimotro.blogspot.gr/2013/07/blog-post_8908.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.