Με προβλήματα θα πραγματοποιηθούν αύριο οι μετακινήσεις του επιβατικού κοινού στο Λεκανοπέδιο, λόγω της συμμετοχής των εργαζομένων στα μέσα μαζικής μεταφοράς στην απεργία που έχουν κηρύξει ΓΣΕΕ και ΑΔΕΔΥ, αντιδρώντας...
στο πολυνομοσχέδιο.
Συγκεκριμένα, τα λεωφορεία και τα τρόλεϊ θα κινηθούν από τις 9 το πρωί έως και τις 9 το βράδυ, ενώ ακινητοποιημένοι καθ΄όλη τη διάρκεια της ημέρας θα παραμείνουν οι συρμοί του προαστιακού σιδηροδρόμου.
Λόγω της απεργίας στον προαστιακό δεν θα εκτελούνται τα δρομολόγια του μετρό στο τμήμα Δουκίσσης Πλακεντίας - Αεροδρόμιο.
Διαβάστε περισσότερα στο http://fimotro.blogspot.gr/2013/07/blog-post_671.html
στο πολυνομοσχέδιο.
Συγκεκριμένα, τα λεωφορεία και τα τρόλεϊ θα κινηθούν από τις 9 το πρωί έως και τις 9 το βράδυ, ενώ ακινητοποιημένοι καθ΄όλη τη διάρκεια της ημέρας θα παραμείνουν οι συρμοί του προαστιακού σιδηροδρόμου.
Λόγω της απεργίας στον προαστιακό δεν θα εκτελούνται τα δρομολόγια του μετρό στο τμήμα Δουκίσσης Πλακεντίας - Αεροδρόμιο.
Διαβάστε περισσότερα στο http://fimotro.blogspot.gr/2013/07/blog-post_671.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.