Δευτέρα 15 Ιουλίου 2013

Στους δρόμους οι εργαζόμενοι στους ΟΤΑ ενόψει απολύσεων

Κλιμακώνονται οι κινητοποιήσεις των εργαζομένων στην Τοπική Αυτοδιοίκηση που αντιδρούν στο πρόγραμμα κινητικότητας και τη διαθεσιμότητα που προωθεί η κυβέρνηση. Μηχανοκίνητη πορεία στο κέντρο της Αθήνας πραγματοποιούν οι δημοτικοί αστυνομικοί.











Διαβάστε αναλυτικά στο http://www.topontiki.gr/article/55853/Stous-dromous-oi-ergazomenoi-stous-OTA-enopsei-apoluseon

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.