Τετάρτη 3 Ιουλίου 2013

Δεν τα βρήκαν Μητσοτάκης με τρόικα - Νέα συνάντηση αύριο



Για την Πέμπτη το πρωί στις 10 έδωσε ραντεβού ο υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης Κυριάκος Μητσοτάκης με την τρόικα προκειμένου να συζητήσουν ξανά το θέμα της κινητικότητας των δημοσίων υπαλλήλων.








Διαβάστε αναλυτικά το θέμα στο http://www.topontiki.gr/article/55234/Den-ta-brikan-Mitsotakis-me-troika---Nea-sunantisi-aurio










Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.