Τετάρτη 3 Ιουλίου 2013

Είναι λάθος το να φορτίζουμε το κινητό μέχρι το 100%;;

Το να φορτίζεις στο 100% τη μπαταρία του κινητού σου δεν είναι και η πιο έξυπνη κίνηση σύμφωνα με το σάιτ τεχνολογίας Gizmodo. Σίγουρα αποτελεί την πιο λογική σκέψη να αφήσει κάποιος το….

κινητό του να αποφορτιστεί πλήρως και να το βάλει να φορτίσει μέχρι το 100%. Δεν είναι όμως ό,τι καλύτερο για το κινητό. Το Gizmodo τονίζει ότι για να καταφέρει κάποιος να κρατήσει τη μπαταρία του κινητού του αρκετό καιρό στη μέγιστη απόδοσή της, το σωστό είναι να το φορτίζει από το 40% μέχρι να φτάσει στο 80%. Μια μέση λύση δηλαδή.












Περισσότερα στο http://www.trelokouneli.gr/ine-lathos-to-na-fortizoume-to-kinito-mechri-to-100/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.