Τετάρτη 10 Ιουλίου 2013

«Η Πορτογαλία οδεύει σε δεύτερο μνημόνιο»



Η Πορτογαλία οδεύει σε δεύτερο μνημόνιο, μετά την «αποτυχία» των εφαρμοζόμενων πολιτικών λιτότητας, δήλωσε σήμερα ο ηγέτης του Σοσιαλιστικού Κόμματος, της αξιωματικής αντιπολίτευσης στη χώρα...

«Η Πορτογαλία έχει ανάγκη να διαπραγματευτεί ένα νέο πρόγραμμα», δήλωσε ο Αντόνιου Ζουζέ Σεγούρου, καλώντας να διεξαχθούν πρόωρες εκλογές ώστε να αναδειχθεί νέα ισχυρή κυβέρνηση για να διεξάγει τις διαπραγματεύσεις για μια νέα δανειακή σύμβαση.










Διαβάστε περισσότερα στο http://planet-greece.blogspot.com/2013/07/blog-post_5340.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.