Τετάρτη 10 Ιουλίου 2013

24ωρη απεργία από ΓΣΕΕ - ΑΔΕΔΥ την ερχόμενη Τρίτη για το πολυνομοσχέδιο των απολύσεων

Την κήρυξη 24ωρης γενικής απεργίας αποφάσισαν ΓΣΕΕ και ΑΔΕΔΥ για την Τρίτη 16 Ιουλίου, ημέρα που αναμένεται να συζητηθεί στη Βουλή το πολυνομοσχέδιο με τα προαπαιτούμενα που ζήτησε η τρόικα εν όψει της εκταμίευσης της επόμενης δόσης.












Διαβάστε αναλυτικά στο http://www.toxwni.gr/ellada/item/3113-24ori-apergia-apo-gsee-adedi-tin-erxomeni-triti-gia-to-polinomosxedio-ton-apoliseon

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.