Την κήρυξη 24ωρης γενικής απεργίας αποφάσισαν ΓΣΕΕ και ΑΔΕΔΥ για την Τρίτη 16 Ιουλίου, ημέρα που αναμένεται να συζητηθεί στη Βουλή το πολυνομοσχέδιο με τα προαπαιτούμενα που ζήτησε η τρόικα εν όψει της εκταμίευσης της επόμενης δόσης.
Διαβάστε αναλυτικά στο http://www.toxwni.gr/ellada/item/3113-24ori-apergia-apo-gsee-adedi-tin-erxomeni-triti-gia-to-polinomosxedio-ton-apoliseon
Διαβάστε αναλυτικά στο http://www.toxwni.gr/ellada/item/3113-24ori-apergia-apo-gsee-adedi-tin-erxomeni-triti-gia-to-polinomosxedio-ton-apoliseon

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.