Παρασκευή 19 Ιουλίου 2013

«Πήγα να τους μιλήσω και μου έριξαν μπουνιά»

Για «φασιστική μειοψηφία» έκανε λόγο ο Άδωνις Γεωργιάδης

Για τα επεισόδια που σημειώθηκαν στο νοσοκομείο Αττικό και τις μπουνιές που δέχθηκε μίλησε ο υπουργός υγείας.

«Μια φασιστική μειοψηφία δεν πρόκειται να με κάνει να υποχωρήσω από το να κάνω το καθήκον μου», δήλωσε ο Αδωνις Γεωργιάδης μιλώντας στο ραδιοσταθμό ΒΗΜΑ FM, λίγη ώρα μετά το περιστατικό. Μίλησε μάλιστα για "έκφραση βίας από ένα συγκεκριμένο πολιτικό χώρο», τον οποίο δεν κατονόμασε.











Διαβάστε περισσότερα στο http://www.newsbeast.gr/politiki/arthro/560455/piga-na-tous-miliso-kai-mou-erixan-bounia/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.