Πέμπτη 18 Ιουλίου 2013

«Ραντεβού σε 18 μήνες» για το χρέος το μήνυμα Σόιμπλε

«Η Ελλάδα πρέπει να κάνει ακόμα περισσότερες προσπάθειες»

«Ραντεβού σε 18 μήνες» ήταν το μήνυμα που απέστειλε ο υπουργός Οικονομικών της Γερμανίας κ. Βόλφγκανγκ Σόιμπλε ερωτηθείς στη κοινή συνέντευξη Τύπου στο υπουργείο Οικονομικών με τον Γ. Στουρνάρα για τη διευθέτηση του ελληνικού χρέους.

Ο Γερμανός υπουργός Οικονομικών τόνισε πως οι αποφάσεις για τη χρηματοδότηση της Ελλάδας θα ληφθούν στα τέλη του 2014 όταν και η τρόϊκα προχωρήσει στις σχετικές εισηγήσεις για την ελληνική οικονομία και υπό την προϋπόθεση ότι η χώρα θα έχει επιτύχει πρωτογενές πλεόνασμα και θα έχει προχωρήσει με τις διαρθρωτικές μεταρρυθμίσεις.












Διαβάστε περισσότερα στο http://www.newsbeast.gr/financial/arthro/560259/radevou-se-18-mines-gia-to-hreos-to-minuma-soible/























Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.