Πέμπτη 6 Ιουνίου 2013

ΜΠΡΟΣΤΑ Η ΝΔ ΜΕ 0,5% ΣΤΟ ΓΚΑΛΟΠ ΤΗΣ PULSE

Προβάδισμα μισής μονάδας έναντι του ΣΥΡΙΖΑ δίνει στη Νέα Δημοκρατία νέα δημοσκόπηση της της εταιρείας Pulse RC για την εβδομαδιαία εφημερίδα «Το Ποντίκι» που κυκλοφορεί αύριο Πέμπτη.









Περισσότερα στο http://fimotro.blogspot.gr/2013/06/05-pulse.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.