Ο Κριστιάν Καρεμπέ παρουσιάστηκε επίσημα από την ΠΑΕ Ολυμπιακός και τόνισε πως νιώθει σαν να επέστρεψε σπίτι του. Ο Πιέρ Ισά, από την άλλη, εγγυήθηκε για την απόκτηση τουλάχιστον δύο καλών παικτών.
O Γάλλος μίλησε για τους στόχους του Ολυμπιακού, τον δικό του ρόλο, αλλά και τη σχέση του με τον Πιέρ Ισά.
"Είναι μεγάλη τιμή που είμαι ξανά στον Ολυμπιακό. Τον θεωρώ σπίτι μου. Θα ήθελα να ευχαριστήσω πολύ τον κ. Μαρινάκη", είπε αρχικά.
Και συνέχισε λέγοντας: "Επίσης καθώς έχουμε μιλήσει με τον κ. Βρέντζο ο ρόλος μου θα είναι κάποια στιγμή πιο εύκολος και άλλοτε πιο δύσκολος. Δεν θα μπορώ να είναι συνεχώς στην χώρα μας, αλλά η ψυχή μου θα είναι εδώ για να ξεκινήσουμε για τη νέα ομάδα πάντα για το καλό της ομάδας".
Για τη σχέση του με τον Ισά είπε: "Δεν είναι η πρώτη φορά που συναντώ τον Πιέρ. Έχουμε σχέση από παλιά. Έχουμε συζητήσει. Ξέρουμε πως πρόκειται για ένα μεγάλο πρότζεκτ και θα συζητήσουμε γι' αυτό".
Διαβάστε περισσότερα στο http://www.redder.gr/podosfairo/4605/karempe-theoro-spiti-mou-ton-olympiako
O Γάλλος μίλησε για τους στόχους του Ολυμπιακού, τον δικό του ρόλο, αλλά και τη σχέση του με τον Πιέρ Ισά.
"Είναι μεγάλη τιμή που είμαι ξανά στον Ολυμπιακό. Τον θεωρώ σπίτι μου. Θα ήθελα να ευχαριστήσω πολύ τον κ. Μαρινάκη", είπε αρχικά.
Και συνέχισε λέγοντας: "Επίσης καθώς έχουμε μιλήσει με τον κ. Βρέντζο ο ρόλος μου θα είναι κάποια στιγμή πιο εύκολος και άλλοτε πιο δύσκολος. Δεν θα μπορώ να είναι συνεχώς στην χώρα μας, αλλά η ψυχή μου θα είναι εδώ για να ξεκινήσουμε για τη νέα ομάδα πάντα για το καλό της ομάδας".
Για τη σχέση του με τον Ισά είπε: "Δεν είναι η πρώτη φορά που συναντώ τον Πιέρ. Έχουμε σχέση από παλιά. Έχουμε συζητήσει. Ξέρουμε πως πρόκειται για ένα μεγάλο πρότζεκτ και θα συζητήσουμε γι' αυτό".
Διαβάστε περισσότερα στο http://www.redder.gr/podosfairo/4605/karempe-theoro-spiti-mou-ton-olympiako

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.