Κυριακή 5 Μαΐου 2013

TO ΠΑΣΧΑΛΙΝΟ ΜΗΝΥΜΑ ΤΟΥ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΥ ΙΕΡΩΝΥΜΟΥ

Αναφορές στην οικονομική κρίση που μαστίζει τη χώρα μας και όχι μόνο έκανε ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος...

Ολόκληρο το μήνυμα του Αρχιεπισκόπου έχει ως εξής :


Αδελφοί και τέκνα εν κυρίω αγαπητά.
Χριστός Ανέστη.







Διαβάστε αναλυτικά στο http://fimotro.blogspot.gr/2013/05/to_5.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.