Κυριακή 5 Μαΐου 2013

"Δεν το βάλαμε ποτέ κάτω..."

Στο τέταρτο μέρος της αναδρομής που κάνει η ΚΑΕ Ολυμπιακός στο πώς οι "ερυθρόλευκοι" έφτασαν στο final-4 του Λονδίνου, ο λόγος περνά στους Στράτο Περπέρογλου και Ντορόν Πέρκινς.

Ο Περπέρογλου αναφέρεται στην μαχητικότητα και τον χαρακτήρα που έδειξε η ομάδα παρά τα πολλά προβλήματα τραυματισμών μέσα στη σεζόν, ενώ ο Πέρκινς μιλά για τη... δεύτερη ευκαιρία που έχει για να κερδίσει την Ευρωλίγκα, καθώς το 2011 δεν τα είχε καταφέρει με τη Μακάμπι Τελ Αβίβ.







Δείτε το σχετικό βίντεο στο http://www.redder.gr/mpasket/3266/den-to-valame-pote-kato

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.